lördag 6 juni 2009

Klassfest.

Linn, sam
Ös, Jesper, Linn
Hanna, Felicia
Malin, Julle, Maria
Elias, Emma, Mathilda
Jesper, Sam
Wille, Sam, Julle, Jesper
Linn, Sam
Hanna, Felicia, Sam

Åh, vad jag kommer sakna min klass
(Samsi och Måns var inte med ikväll :@)
Men vi hade skitkul. Pratade gamla minnen och skrattade.
Jag vill inte ens tänka på att vi aldrig kommer gå i samma klass igen. Uh.

Efter klassfesten for vi in till stan. Jag cruisade med Simon och Simon
en stund, sen for jag och träffade Isa och co. 
Efter det cruisade vi igen (jag, Simon, Simon, Marie och Heidi)
och sen slutade jag i stadshusbacken och nu är jag hemma!

... Och ska sova. Godnatt!

5 kommentarer:

malin sa...

haha AAH vi måst skicka bilder till varandra sen!

Mathilda sa...

det finns bilder som man aldrig vill se ... det här är såndana bilder! : (((((((

Mikaela sa...

Svar till Malin: Kan vi väl :D

Svar till Mathisen: DU ÄR JÄTTESÖT BABY.

Emma sa...

haha jag har just fattat att vi aldrig kommer tillbaks dit igen, guud jag kommer fakstidkt sakna alla.

Mikaela sa...

Jag vet Emma, det kommer jag med :( det är hemskt!