tisdag 1 september 2009

Håltimme.

Hej, sitter här med min nya kaffemugg. Har just lagat en latte.
Guuuuud vad jag älskar kaffe! Finns så många olika smaker.
Jag menar vad passar inte bättre än en kopp kaffe på morgonen?
Så mysigt!

Hihi, skoja. 
Det var en liten parodi på min vän Andrea
som älskar att blogga om te.

Nu till annat.
Har som sagt håltimme. Är ensam hemma. Är jätterädd. Skiter snart ner mig.
Det låter som om det är någon på nedervåningen! 
Alltså fy, jag kan inte skriva om det för då tänker jag på det ännu mer.

Nu ska jag snart (om jag vågar gå ner det vill säga), äta lunch.
Typ ett knäckebröd för det är väl allt vi har hemma.

Nu tänker jag facebooka. Ses!

4 kommentarer:

Andreamikaela sa...

kul att mina vänner gillar min blogg :D SKOJJA

Mikaela sa...

jag älskar den :) observera att du fick en lääänk :O!!!

Andreamikaela sa...

tack kakkizz

Mikaela sa...

varsi skitis :)