söndag 1 augusti 2010

Söndag.

Har varit en helg med många olika upplevelser. Några exempel: har pissat utomhus (hände senast typ år 1996), sov två timmar på natten, jobbade morgonen därpå och lyckades ändå få höra av min chef att: "oj vad du var fin idag Mikaela, med håret uppsatt sådär och allt". Kunde ju ha varit en lögn, men gud vad kul om hon tyckte jag var fin fast jag var skitäcklig. Har även sett Caroline Af Ugglas nojsa på sin unge och hängt med Sean Banan. Cool helg!

Nu fruktar inför morgondagen då jag ska jobba 08.15-17.30. Men snart är det slut på allt jobb och jag kan äntligen ha åtminstone en veckas sommarlov!

Nu ska jag gå ut och tvinga Björn Blomqvist som sitter och dricker kaffe i vår trädgård att jag ska få börja dansa på musikinstitutet fast jag aldrig sökte dit (vilket jag nu ångrar). Kommer ju aldrig att gå vägen. Men i alla fall...

Hörs senare, pusssssss!

2 kommentarer:

Isa sa...

jaaaaa, en cool helg och fan va nice om du skulle börja på ÅMI!! :D

Mikaela sa...

VILL!!!!!!!