lördag 9 oktober 2010

Saturday.

Igår efter dansen blev min huvudvärk sjuttio gånger värre och jag fick mer ont i halsen. Jag var alltså hemma hela kvällen, såg på mitt favvoprogram Idol, snorade i soffan och åt en hemlagad Ben & Jerry's med vaniljglass, brownie, hallon och chokladsås.

Idag har jag jobbat en timme, gått på en fet promenad med Nelson, legat i soffan typ fem timmar i streck (när jag märkte att det var Hanna Montana the Movie jag såg på tog jag tag i mitt liv, och lät mamma laga middag åt mig).

Nu har jag suttit och kollat på alla Sofie Fahrmans snapshots och vill spy av avundsjuka. Inte okej att hon bor i New York och är skitcool medan jag sitter här.

Och till slut...
ikväll ska jag lägga på mig tusen filtar, mysa på soffan och se på nån skojig film.

Men hallå. Måste faktiskt erkänna att det är mysigt att vara sjuk. I alla fall ibland. I alla fall så länge man är MYS-SJUK! :)

Puss.

Inga kommentarer: