torsdag 3 februari 2011

At the end of the day all you have is tomorrow morning.

Har haft en sjukt trög dag idag. Skrev historia prov i en evighet, sida efter sida, och egentligen kunde jag ju inget så jag hoppas på att mina egna påhittelser stämmer. Efter det hade jag filosofi, vilket jag också har prov i imorgon. Uääh, filosofi är nog inte min grej alltså, blir så störd på att allt ska vara så "tänk om..." och "hur definierar man..." :( vet faktiskt inte riktigt vad min grej är.

Har i alla fall haft en bra kväll, trots att jag har blivit superförkyld, IGEN! hoppas i alla fall att jag har nog med ork till att fara på dansen imorgon.

Puss och hej!


2 kommentarer:

Isa sa...

Vilken fin stil du har på rubriken (vad heter den?) och fin header! :)

Mikaela sa...

VAAAA?! TACK :) den heter "coming soon"!