tisdag 19 juli 2011

Malta, St. Julian's, 2011.

Jag tittade just igenom lite Maltabilder och kom på att jag inte har skrivit så mycket om resan, knappt visat några bilder. Så jag tänkte passa på nu medans det är lungt på jobb.

Måste bara börja med att säga hur mycket jag saknar den veckan. Jag får gåshud när jag tänker tillbaka på våra galna italienska kompisar, roliga tyskar, handboll på stranden, mojitos och snygg bartender vid poolen, långa nätter, skumpiga bussfärder, turkost vatten och vykorts-vy vid Blue Lagoon, god pizza, "shopping" i Valetta, omöjliga sevitörer, kasta-flaska-leken med en twist, sjuka skrattanfall, Mixtus, utflykt med Andrea och total frihet!

Där hade ni en "kort" sammanfattning. Men det är helt sjukt hur bra vi hade det. Det bästa var nog att jag gjorde resan med 8 av världens bästa vänner, vi blev liksom som en liten familj där nere. Helt klart bästa veckan i mitt liv so far, kommer aldrig glömma den! :D








Lite bilder. De flesta är Isas, tack för lånet! ;)

Inga kommentarer: