tisdag 30 augusti 2011

Tisdag.

Ikväll hängde jag med Ebba och Malin en stund innan jag for till Mathilda på en mys/film/snacka skit/äta chips/skratta-kväll med Emma, Linn, Rebecca, Lucas, Andrea och Mia. Har sagt det förut och jag säger det igen, jag har världens BÄSTA vänner. Pussis på er.

Gör massa roliga saker i livet istället för att plugga just nu. Icke bra. Men jag orkar inte nojsa mer om hur dålig jag är på att läsa på hälsan, utan beslutar från och med nu att aldrig mer nämna något om diverse läxor i bloggen. Jag hatar nämligen att läsa om sådant skit på andras bloggar , blir liksom dålig stämning (...och så gör jag det själv jag vet). ALLTSÅ NEJ! det får vara slut på sånt.

Nu ska jag sova. Måste stiga upp 07.00 imorgonbitti fast jag börjar 10.00 för att se på Tyra Show och äta en smarrig frukost. Finns ju inget bättre i världen än att äta frukost i lugn och ro. Sen måste jag göra lite av det jag inte får nämna här längre.

Sov gott.

Inga kommentarer: