tisdag 13 december 2011

Lucia.

Började först 3 idag så låg uppe halva natten och kollade på Star Wars med Johannes! tyvärr sög jag dock på film-maraton då jag somnade redan en halvtimme in i den första filmen. 

Johannes försökte med alla medel hålla mig vaken. Han petade mig i näsan, spelade hög musik i mitt öra, hällde i mig sockerdricka, försökte erbjuda mig frisk luft och några varv runt huset... men nej, ingenting kunde bota min trötthet. Så till sist låtsades jag bara vara vaken så gott det gick.

Idag har jag lunchat på Eat, haft självförsvar på gymnastiken (har till och med blåmärken på knogarna för att det var så kul att slåss), ätit sushi, tittat på lucia i kyrkan och gått runt i ett väldigt blåsigt Mariehamn. Trots all lucia-yra så har jag ingen lucia/jul-feelis överhuvudtaget. Lite synd är det ju.

Nå, nu ska jag sova, godnatt!

Fina vänner!

Inga kommentarer: