tisdag 24 januari 2012

Blev lite kärleksfull så här på kvällen.

Tänkte därför ägna ett helt inlägg till mina helt otroligt underbara bästa vänner. 












Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag hittat just de här 9 speciella människorna i mitt liv. Ni är min andra familj, och utan er vet jag inte hur jag skulle orka med vardagen.

Jag älskar hur störda vi är. Jag älskar hur otroligt roligt vi kan ha fastän vi gör ingenting, och framför allt älskar jag vårt sätt att bry oss om varandra på ett sätt som ingen annan kan förstå. Jag älskar oss!

Fattar inte hur sånt här kan bli att låta så knäppt töntigt, men jag ville bara på något sätt förmedla hur sjukt lycklig jag är över att jag har träffat dessa människor. Och hur otroligt viktigt det är med vänner.

Tack för att ni alltid ställer upp, lyssnar, gråter, skrattar och pratar. Ni är underbara, men det vet ni ju! ;) 

Puss.

Inga kommentarer: