måndag 25 januari 2010

Åh.

Det är en sånhärn dag man vill lägga sig i sängen, dra täcket över huvudet och dö. Det finns nog inte en enda sak som jag inte har varit irriterad på idag. När jag låg i rummet och pluggade så höll jag på slet håret av mig för att jag tyckte att min lillebror rörde sig för mycket i soffan utanför. Sen var jag typ tvungen att misshandla min stackars doggi när vi var ut på en promme för att han pissade för många gånger. Ja ni vet, sådär som det är ibland.

Jag har helt enkelt för mycket stuff going on in my life.
Hockey två gånger i veckan, grejen på stadshuset tre gånger i veckan, barnklubb, ssu, och till råga på allt SKOLA. Jag tror helt enkelt jag måste sluta med något, annars kommer jag ta livet av mig själv ;) vad, är då frågan.

Shit. Måste bara säga nu att, jag är ingen misshandlare. Jag menade inte bokstavligt talat att jag misshandlade min hund, det skulle jag aldrig göra, det var bara en jätteöverdrivning för att ni skulle förstå hur irriterad jag är.


ÅH. DET ÄR HÄR JAG BORDE VARA.
MEN DET ÄR JAG INTE, SÅ GODNATT! :D

4 kommentarer:

rebecca sa...

sluta på teatern, som jag ska efter den är skiten! :D tror jag inte ens ska vara med i sommar.. hm.

Isa sa...

asså haha aaw GOLLE! här har jag gnällt över att du ej hör av dig och så håller du på och avlider av grejer att göra. SORRY! hör av dig när du har tid (ses på uk iaf!!! :D) och hoppas det lättar lite för dig soon! pusspusspuss

Mikaela sa...

rebecca skärp dig :@ det är det enda sättet jag får träffa dig och mlinn :( <3333333333, haha.

Mikaela sa...

haha isa :) gulle! jaaa, snart så ska väl allt ordna dig, i höupe! men vi ses på uk ;) eller kanske imorgon? :D