tisdag 12 januari 2010

Tisdag.

Finns en positiv sak med idag, och tyvärr en hel del negativa.
Positivt är att vårt internet nu funkar!!!! skönt att slippa vara handikappad.
Negativt är väl att det mesta är jobbigt just nu. Jag sover alldeles för lite, det går trögt på träningarna, och fast jag är omgiven av 27000 andra människor så känner jag mig ändå ensam. Jag har en jäkligt jobbig period i skolan, jag känner mig inte pepp på någonting och vill helst bara, ja, dö under täcket och vakna när det är juni och skolavslutning. 
Jag vet att jag låter superduper deppad, men vad ska jag göra då.

Hm. Nu ska jag i alla fall duscha.



Johanna, Janina, jag och Andrea på Lemböte i helgen :)
Kajsas bilder!

2 kommentarer:

Isa sa...

U know I'm always here Minken! Vi borde ses nån kväll och bara prata om allt skit och trötthet och ja. Bara gnälla. Så kanske man orkar lite igen sen :D I helgen på lemböte! Då kan vi dra long night talks som sist :)

Mikaela sa...

jaaaa absolurre ska vi det :D pusssss!