söndag 28 februari 2010

Söndag.

Jag, Emme, Jasmine och Michelle var till Mariebad idag. Nu har jag skitont i ögonen och i huvudet, awsome!

Sen tänkte jag bara säga hur sjukt glad jag är att jag har Mathilda, Lisa, Isa, Linn och Andrea. Jag har aldrig mått så bra med någon som jag gör med er och jag har aldrig haft så kul med någon som jag har med er. ÅÅÅÅH! skulle typ kunna skriva ett helt inlägg om er, men det orkar jag inte. Jag ville bara att ni ska veta att ni är coolast.





Nu ska jag gå göra något vettigt. Puss.

5 kommentarer:

Isa sa...

vet att jag är jävligt cool. nä, men, du är awesome Minken, law ya!

Mikaela sa...

älskar dig meeeeed. kan vi fara till karis nu? :D

Linn sa...

cuute :) you rock guys!

Isa sa...

ja Mikko, det kan vi! Gärna nu på en gång!

Mikaela sa...

linn: hihi :D
isa: härligt, bra!