tisdag 16 februari 2010

Tisdag.

Jag och min mamma fyller ju år på samma dag.
Och när jag fyller arton fyller hon femtio (redan?!), det ska vi (och mormor och morfar) fira i Florida med mammas systrar, mina kusiner och alla andra. Tyvärr har mamma redan börjat titta på hotell, med tyvärr menar jag att man inte kan planera två år i förväg, jamen det går ju inte, då blir man frestad och vill åka direkt! och tyvärr så är inte det möjligt. Åh, jag är så arg på alla som ska till Thailand, New York (Linn och Malin :@) och så vidare på sportlovet. Jag får nöja mig med Karis, men ja, det är ju helt okej det med :)

I alla fall. När vi far ska vi till Universal studios, för där är det så jäkla coolt. Så nu vet ni det, far dit!!!!
Utanför åkturen från filmen Hajen på Universal.

Och jag och min kusin för några år sen på samma ställe.
...snygga kläder jag hade på den tiden.

2 kommentarer:

lucke sa...

Jag har också haft huvudet i den där :D wohoo!

Mikaela sa...

haha, nice!!! :D