måndag 27 juli 2009

Dagens

obehag: TVESTJÄRTAR! 
De är fan överallt. I postlådan, på kläder som har hängt ute 
och på vardagsrumsbordet. Det här är inte okej!

låt: Shakira - Shewolf!

saknad: Isa, Andrea och Lucas. No doubt!

händelse: Inte mycket skulle jag säga.

tv-program: 16 and pregnant.

bästa msn-konversation: Med Alexander Westerlund.

blogg: Patten Pettersson! 
(eller ja, jag är mest glad över att hon har börjat blogga igen)

heting: Jag antar att det bli jag själv.
Not. 
Men how about Adam Brody? fittigt fin som ni boys skulle säga.

Det här var ett inlägg med mycket mening.
Nu ska jag fortsätta sörja över att mina vänner är på Lemböte och inte jag.
Men på torsdag, då ska jag dit och hälsa på!

Imorgon ska jag till stugan en sväng eller två.
Usch, godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Babe vi har börjat få läskigt lika musik o tv smak! Jag har sett så gott som alla 16 and pregnant, OCH jag spelar shewolf all day long! ;)

Mathilda sa...

Den där "anonyma stalkern" var nog sen jag!