måndag 13 juli 2009

Today.

Äntligen är Lilly, Ella och Therese här. Fy fan vad kul! 
Jag ska försöka träffa dem så mycket så möjligt (eftersom vi
bara träffas tre veckor om året!). Tyvärr så jobbar
jag varje dag fram till sista juli, men det får funka helt enkelt!
Ikväll for jag och träffade dessa två!


Och några till.
Det var trevligt!

Nu ska jag sova och imorgon klockan 13.00 ska jag jobba, 
efter det ska jag träffa brudarna på första bilden, sen
fara till Avancia och sen på dans. 
Hej!

Tack för att du är en perfekt idiot.
Det gör det bara lättare för mig att glömma allt.

2 kommentarer:

Isa sa...

radio pleppo sången <3 förresten, kom på att eftersom kajsa ändå ska till båten kan jag ju sova hemma (om vi inte sover hos sonny, förstås!) och så kan jag sova hos dig när vi kommer hem ist? :D

Mikaela sa...

JÅJÅJÅÅJÅJÅJÅJÅ :D