söndag 5 juli 2009

Kom just hem!

Har varit ute och promenerat med Isa. 
Vi har pratat om allt, för det finns verkligen inget 
som jag inte kan prata med Isa om!
Nu känns allt mycket bättre, fast jag vet att nu när jag är
ensam så kommer allt slå emot mig igen. Jaja.

Det var riktigt skönt att prata faktiskt.
Sen träffade vi Sonny och Kim en stund och så såg
vi en lös, springande Cirkus Maximum åsna! Haha.

Nu ska jag försöka prata med så många jag kan 
på msn, så att jag inte blir sad igen!

Puss!

2 kommentarer:

Isa sa...

bra att jag kan stå till tjänst! :) bara att ringa när som helst, var som helst och hur som helst om det är något. hoppas du får lite sömn i natt! poss golle

PS så var åsnan the happening of the day!

Mikaela sa...

i love you babe! tack, tack, tack :)

HAHAHAHAH, jadu, det var det verkligen ;'D

puss!