onsdag 26 augusti 2009

Bara onsdag.

Idag har jag varit på möte med en hel del 
crazy(Anton, Calle) people(Julia, Miciz, Lisa, Sofia). 
På torsdag nästa vecka börjar jag, Katja och Lisa jobba som barnledare på Margareta gården. Heh. Hah. Jag fick den stora äran att ta hand om alla femtio papper vi fick.
Tack! Alla kommer vara borta imorgon.

Jag har varit i skolan också. 
Och jag har nog fler läxor till imorgon än vad jag hade i hela högstadiet tillsammans.
Life is ey bitch hörrnini.

Nu ska jag gå ta tag i mitt liv. Med det menar jag ju då mina läxor.
Hejdå så länge!


Tänkte också säga att Isa ska intervjua Igge till Xit.
And that I'm really proud!

2 kommentarer:

Isa sa...

aw golle :D

btw, imorgonkväll. du, jag och sonny? det passar för honom :)

Mikaela sa...

jag träffade sonny idag i öhs föresten ;) men jåå, låter fina firris!