onsdag 12 augusti 2009

Onsdag. Tror jag i alla fall.

Jag hade en jäkligt trevlig kväll igår! 
Först hos Lisa, med henne, Linn och Isa.
Sen for jag till Isa och sov. Vi tittade på Wild Child (JO, NI LÄSTE RÄTT!), svettades och försökte döda ett djur.
Imorse var vi till stan med Luke. 
Nu ska jag just lägga mig i sängen och ta igen all sömn jag har förlorat de senaste tre nätterna.

Här är några bilder från Lemböte:
Katten myser i sängen. Som vanligt.
Lisa springer i käppen är stulen.

Jenny och Lisfis!

Så att, godnatt. Fast klockan är 14. 29.

3 kommentarer:

Isa sa...

det var kivaaaa att ha någon att äta bj med mitt i nattnnn :)

Andreamikaela sa...

gullegulle saknar dig så <3 vi MÅSTE ses när jag kommer hem! puss

p.s. DU VET ATTB JAG HAR DET GOOD OM JAG SÄGER ATT JAG MYSER MED EN BJ JUST NU :D

Mikko sa...

ERA BJ-FREAKS! :D jåååjååå, KOM HEM NU ANDY!