måndag 24 augusti 2009

Måndag.

Hej, det är jag igen! Fast i och för sig, vem skulle det annars vara.

Jag åt just nudlar och kyckling, and now I'm feelin' kinda' sick.
Sist jag åt nudlar vällde de ut genom min mun tillsammans med fem kilo slem!

Ikväll ska jag och Isa börja plugga på grammatikprovet vi har på torsdag, men först av allt ska jag köra ner till bokhandeln och köpa en miniräknare för 1 miljon euro.

...japp, så rik är jag.

Bye everybody!


Ah, min moster la just upp den här bilden på sin fb.
Den är tagen på deras terass härom dagen.
Fyfan vad jag vill till Florida nu! Nu! NU!

2 kommentarer:

Isa sa...

kul att det blev något av pluggande :))))))))) (ska vi ta det imorgon?) och fy fuck va nice det där såg ut, jag kommer med dig hördu!

Mikaela sa...

kul jag vet! men jag ska försöka ikväll då :D