tisdag 20 oktober 2009

Musse.

Så heter min katt.
Tänkte att jag skulle haka på ta-kort-med-katten-trenden, so here you go:



Han är dock inte så jävla sammarbetsvillig alla gånger!

Jag hade typ glömt bort att vi hade katt. För antingen är han ute och ränner, eller så äter han, eller så sover han inne bland kläderna i våra garderober (fräscht!) typ. 
... vi har en hund också. Går liksom inte att missa, för han är överallt. Antingen ligger han brevid en hela tiden eller så går man ut genom dörren med honom på byxorna. Eller ja, med hans vita hårstrån i alla fall. Tyvärr kunde jag inte ta någon bild med honom, han är alldeles för stor. Hoppas ni överlever.

Nu ska jag tillbaka till skolan. See ya!

4 kommentarer:

Isa sa...

gillar din cät, den sir lite ut som Dorran. Bara det att Dorritz gillar att ta pics.... :)

Mikaela sa...

gillär din cät too! men gillär no min cät lide meeera! puss!

emelie sa...

men usch , du plågar ju honom!

Mikaela sa...

VA TYST!