onsdag 28 oktober 2009

New York pics!


Emme och mamma på båten, på väg till Sverige.
Mellanlandade i Amsterdam.
Framme i New York. Kolla alla gula taxis! (fönstret)
På väg in till storstaaaaan!




Hotellet!
När vi kom fram gick vi direkt och åt middag (pizza of course!).
Sen gick vi runt på Times Square lite. Här är Emelie inne på M&M Store.
Times Square.

Utanför vårt hotell, väldigt tidigt på morgonen!
Frukost.
Utanför Central Park.
Apple Store.
Se men inte köpa!

Ralph Laurens dotters godisbutik (Dylan's candybar).
Typ femhundra miljoner olika sorters cupcakes!
Fika.
Min cola.

På väg någonstans.
Rockefeller Center!


En gata där de bara sålde juveler och diamanter.
Empire State Building.

Inne på Victoria Secret.


Radio City Music Hall.

Lunch på Dean and DeLucas från tvserien Felicity.

Central Park.


Central Park!



Trump Towers.
Middag på Ellen's Stardust Diner. En skitcool restaurang
som var inspirerad från 50-60-talet.



På väg till bion...
Bio! (nya Fame och Good Hair)
Emme på hotellet.
Chinatown!



En gravgård mitt i allt.

Där stod de två tornen innan de rasade!
Lunch på Starbucks.

Mamma och Emme i Battery Park.
Frihetsgudinnan.
Ellis Island.
Battery Park.

På väg hem...
Och sen, efter en jäkligt jobbig flygresa, var vi äntligen
hemma!


Och med oss hem hade vi en hel del godis!

... inte det bästa bilderna, haha. Men här har ni några i alla fall (tog typ 6789847 bilder). Jag måste också säga att det är så jäkla mycket coolare än vad det ser ut på bilderna. Och att jag skulle göra allt för att få fara dit igen. Typ imorgon!

6 kommentarer:

Finnäääääs sa...

awsome! :D

Mikaela sa...

AS HELLLLLL :D

Isa sa...

oj härrigud. SKTIUNGE! du skulle inte ha laddat up bilderna, nu blev jag ju jäääävligt sugen på att åka tillbaka dit. I <3 NY ;)

Mikaela sa...

ME TOO! kan vi inga fara på sportlovet då, tillsammans, med typ andrea och nån? :D

Andreamikaela sa...

jag är på

Mikaela sa...

dåså!